26 Lut

Gdy w trakcie wieczornego powrotu z biura

Gdy w czasie wieczornego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia i pośród pobolewania głowy oraz bólu karku przychodzą myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć się ruszać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to smutek. A rano kołowrotek rozpoczyna się tania viagra
od nowa. Noworoczne plany też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, działamy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, dużo od siebie oczekujemy. Często za dużo i za szybko i to z reguły stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jeżeli myślimy o zdrowym żywieniu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i odwiecznym poczuciem tęsknoty za poprzednimi pysznościami, jak rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, iż musimy wkomponować te wielogodzinne maratony na siłowni i bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tych obliczeń, że w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież odpoczynek również jest istotny dla ciała… I tym sposobem nie wdrażamy żadnych zmian, a nasza frustracja rośnie.
Najistotniejsze, to zakomunikować sobie czarno na białym, że: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Znajdźmy 15 minut dziennie lub pół godziny trzy razy w tygodniu, żeby się ruszyć z fotela – wybrać się na spacer, zrezygnować z auta na rzecz komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam satysfakcji! Zatroszczmy się też o dietę i ustalmy sobie konkretne dni w
cialis
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów albo jedzenia po 20tej. Określając sobie możliwe do spełnienia cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy autentyczne zmiany do swojego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasami już nawet małe zmiany harmonogramu tygodnia generują widzialną poprawę poziomu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej oraz mamy więcej siły, którą warto w przyjemny sposób wykorzystać…

25 Lut

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż uczulam, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – da się to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! cialis w zelu

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni etap choroby oraz skieruje do stosownego fachowca – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Tradycyjne leczenie przeprowadzane jest przede wszystkim przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i otyłości. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto zjadać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o poprawną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swojego menu dań z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność seksualną. Unikaj jednakże mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Przyprawiając jedzenie, stosuj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje bardzo źle na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palacz na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa problemy (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu

20 Lut

9 przepisów na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma przetestowanymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i kochanki satysfakcja ze stosunku była znacznie większa.

Przedstawiam kilka prostych wskazówek, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wyzwalać hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania udowodniły, że kontakt fizyczny stymuluje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Skutek jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wolne chwile spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona w pełnym słońcu może zwiększyć ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o 69 procent – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto światło słońca obniża poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność oraz popęd seksualny. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Zauważyli oni, że filmy miłosne podwyższają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o dziesięć procent. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie wyszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie i erekcje są kontrolowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, gdy zajdzie tego rodzaju potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z owocu granatu
Każdego dnia spożywaj szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, levitra tanio
że owoc ten usprawnia przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Prócz tego powoduje, że całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii skutecznie intensyfikuje przepływ krwi do penisa – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila wydzielanie fal alfa w mózgu, które odprężają i pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej krępujące niż zaopatrywanie się w środki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeżeli mężczyzna spożywa za mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. W związku z tym powinno się włączyć do jadłospisu sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która powiększa ilość oksytocyny w organizmie oraz wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może doprowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, hamując napływ krwi do członka. Pewne doświadczenie wykazało, iż spalenie tylko dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy też o innych negatywnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra